Genmab — Oktober 2024
-
Jeg erkender ikke, at det er en møgaftale. 12 års forskel i tidsperspektivet, et aftaleindhold vi ikke kender samt en hemmelig voldgiftsafgørelse. Jeg syns udfaldet af voldgiften er noget møg og uforståeligt ud fra min logik. Men jeg kan ikke erkende, at 2012 aftalen er noget møg taget in mente, at jeg ingen indsigt har i grundlaget.
-
raun - hvis du har læst, at jeg argumenterer for, at det ikke skulle have været kurspåvirkende, så tror jeg min pointe er gået tabt for dig. Jeg bemærker kort fortalt, at jeg ikke kan udtale mig om aftalen fra 2012, når jeg ikke kender indholdet.
-
Men hvis du, Raun og Teller, kender 2012 aftalen samt har den fornødne indsigt i udfaldet af voldgiften og dens rationaler, så vil jeg meget gerne lytte med, når I forklarer jer. Håber ikke i overstræder en NDA. Ingen opfordring herfra.
-
Forstår ikke?. - Hverken @Teller eller mig peget fingre af aftalen eller voldgiftsagen efterfølgende..... Det er bare sådan det er i dag og det kan vi kun trykke på pyt knappen omkring, og du har heller aldrig hørt mig tidligere anfægte ovenstående.... Nu kan jeg kun tale for mig selv. - Set ud fra hvor kursen ligger på Genmab i dag, så må vi formode at det er aftalen og senere voldgift sagerne der er årsagen til nuværende kurs...
-
Indlæg 18:51 forekom, at være en hentydning til, at Genmab ikke har lavet ordentlige kontrakter (i flertal?). Det vælger jeg, at kommentere på 19.07. Man skriver vel ikke 18:51, hvis man mener, at Genmab er STARTET med at lave ordentlige kontrakter.... er det ikke lidt, at pege fingre
-
Amgen Q3 24 TEPEZZA
US 482, ROW 6, Total 488 https://www.prnewswire.com/news-releases/amgen-reports-third-quarter-2024-financial-results-302291966.html
-
-
Godmorgen

-
Amgen (AMGN) Q3 2024 Earnings Call Transcript -for Tepezza https://www.fool.com/earnings/call-transcripts/2024/10/30/amgen-amgn-q3-2024-earnings-call-transcript/
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind