Genmab — Januar 2024
-
Hvis GEN og Jan ikke har stenene til at udvikle, så skaber de ikke penge. Jeg er bange for, at GEN har en small potatoes ledelse, der ikke kan tjene store penge
-
Efter sletning af en række indlæg med personangreb og motivsøgning skal jeg hermed opfordre alle til at respektere vore retningslinjer for debat her på sitet.
-
Sker det ikke vil det medføre øjeblikkelig karantæne af de pågældende.
-
Tak - værdsat
-
Her har jeg altid holdt af @JørgenVarnæs kritiske holdning, som en god kontrast til dem som ser det positive i casen...
-
Jo - af synspunkter. Ikke personangreb. Take the lesson nohope
-
Det er IKKE censur her på sitet så længe man opfører sig høfligt og respektfuldt over sine medskribenter.
-
Men jeg tænker da helt klart at GEN er omkring 33% undervurderet - eller har 50% potentiale, alt efter synspunkt
-
Jeg har lidt en lommefilosofi om, at det måske var SGEN handlen, der drev GEN helt op i 3300 - så der var noget bag tæppet vi ikke var med på. Og så Pfizer så valgte SGEN forsvandt luften fra GEN
-
Timingen passer nogenlunde
-
Det er i hvert fald skuffende, at GEn ikke rebounder. Det lover ikke godt
-
…dead cat
-
Det er vist ikke en teori længere
-
Altså enten eller - lige nu har GEN en krigskasse på en tovligmassepenge, men agerer stadig som en biotek uden nogen kapitalbase. Nu har vi ventet med høj risiko i 12 år uden at se værdiskabelse. Kom nu igang
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind