Genmab — Oktober 2023
-
Vi skal jo lige holde os for øje, hvad der egentlig skete. Genmab led 2 nederlag. Den første voldgift tabte de. Den anden voldgift, som blev rejst af genmab selv, tabte de i den forstand, at sagen blev afvist. Der blev ikke taget stilling til sagens indhold. Hvis den nye dommer i appelsagen vælger at bedømme sagen, og ikke bare afvise den, kan man ikke udelukke, at han vil give genmab medhold.
-
Helt enig Jky og Bulder. Selv er jeg optimistisk af natur, og særdeles risikovillig. Også her. Jeg tror faktisk de har en god chance, og at det så giver gevinst, i den grad. Men! det generelle billede tolker jeg til, at analytikere, store investorer og andre afgørende interessenter HAR afskrevet casen. Der kalkuleres 100% med et nederlag. Punktum! Selv har jeg faktisk Bull certifikater pt, såjeg tror i den grad på Genmab. Kursen er mildt sagt underdrejet - også UDEN en tabt sag
-
MEN systemet i USA er ikke tilregneligt, eller 100% uafhængigt. Det gælder lige fra deres politisk udnævnte Højesteret og ned til endnu mere betænkelige voldgiftsarrangementer. Penge! Og politisk tilhør påvirker ofte afgørelserne. Man kan roligt diskutere hvorvidt USA er et demokratisk indrettet land. Er de bedre end Ungarn, og tildels Polen f.eks, som nok er bundskraber i Europa. De har i hvert fald vist at “the vinner tales it all” systemet har spillet fallit. Tænk blot Trump’s
kupforsøg. -
Godmorgen

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind