Genmab — Juni 2023
-
-
Har lige læst artiklen - er ikke låst?
-
Artiklen gennemgår Genmabs nuværende og kommende portefølje på markedet. Men istedet for best case scenarie, tager artiklen fat i, om ikke helt, men så henad worst case
-
The market has already priced in the approval, and the drug faces a competitive landscape with rivals Roche and Regeneron expected to file for their own bispecifics in r/r DLBCL in 2023. Genmab's mid-stage assets offer limited short-term catalysts to drive investor interest. The growth in its beachhead product, Darzalex, is already priced into the valuation, and its mid-stage assets may not have a significant enough impact to move the needle.We maintain a neutral rating due to these factors
-
Prøv dette link - aner ikke, om det virker https://seekingalpha.com/article/4614356-genmab-epkinly-approval-not-big-enough-needle-mover-neutral
-
De bor i samme bygning men kan Genmab blive en partner ? https://finance.yahoo.com/news/zenocutuzumab-zeno-granted-breakthrough-therapy-203000318.html
-
Jeg er delvist enig i analysen. Kommer an på hvad de forstår ved short-term. Hvis de mener bare lidt mere end et halvt år, er der nogle assets på trapperne, som ( hvis succes-fulde) fuldstændig kan vælte lokummet. Men hvis de mener de næste par måneder, er det rigtigt nok ( som jeg også har skrevet tidligere i dag). Jokeren er her voldgiften.
-
Fordelingen mellem Genmab og abbvie er lidt speciel. Er resultatet 50/50 - eller måske lidt til Genmabs fordel?
-
Hvor meget giver en 50/50 mon reelt i.f.t. royalty - omkring 30%?
-
Nu har jeg fået læst artiklen (Google virkede bedre end Safari), og er faktisk enig. Det svarer fuldstændig til mine tidligere bemærkninger i dag. Det hele afhænger af hex38 og 1042/1046. De to sidste ved vi ikke meget om. Om hex38 ved vi, at safety ser fin ud. Men vi mangler effekt-data.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind