Genmab — Maj 2023
-
Ja det var sort snak. Nogen læste blot ændringen fra Q4 22 til Q1 23 og så griber den konklusion hurtigt om sig og skaber markedets "forståelse"...... Jeg forsøgte mit bedste

-
Vi ramte ret præcist Tellers' interval fraregnet fortegn
-
I øvrigt - Winkel lød også meget positiv for at både 1042 og 1046 kører videre
-
Det er svært at være helt utilfreds med dagens udvikling. Fik en portion i 2686 i går. nu 200kr op. Som jeg den anden dag, så synes jeg det har været et underligt kursmønster med en relativ stærk nedtrend op til FDA afgørelse. Ofte ser vi det modsatte. Og måske det i virkeligheden er det der udløser dagens respons. At de er klar til at sælge få uger efter evt godkendelse
-
Første indikation for epcro er meget lille så der kommer ikke meget derfra. Men det at netop FÅ den første godkendelse. Det styrker sandsynligheden for andre down the road
-
Ja Jan gav udtryk for den godt kunne komme før den 21/5
-
Super dara hælder jeg stadig til Jansen ikke opter ind. Med mindre genmab vinder den nye ankesag
-
eller at det er fuldstændig mindblowing data der på alle punkter klart overgår dara. Hvilket vi først ved næste år.
-
Men er data bare en anelse bedre. Så ser den kyniske regnemaskine ikke nødvendigvis bedst ud
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind