Genmab — Marts 2023
-
Kanon, hvis den gennemføres

-
Var det ikke ca. 1875 kursen faldt til ved den første tabte voldgift? Der er godt nok ikke langt ned til, hvis der kommer et negativt svar på den nuværende voldgift.

-
Du bliver ved. Jeg tror virkelig du har solgt, og håber du kan skabe lidt panik for at få almindelige små investorer til at sælge, så du kan genkøbe så billigt som muligt. Jeg ved godt du er undskyldt, som gammel bankmand. Du kan sikkert huske råd og vejledning, er altid til bankens fordel
-
Må desværre skuffe dig, @gdn55. Har alle i behold endnu. Men jo, jeg er rystet over den kvartalsrapport og de, efter min opfattelse, helt uanstændige tiltag, der blev gjort m.h.t. at forære hinanden værdier. Det var, efter min mening, dybt uetisk. Det vil vare længe, inden jeg kommer helt over det.
-
Kan ikke mindes, at jeg har sunget denne sang tidligere
men denne gang, er jeg oprigtigt skuffet over den mentalitet, der er udvist fra selskabets side. Det kan jeg, desværre, ikke ændre på. -
MorphoSys, once a discovery powerhouse, exits preclinical R&D, lays off staff to focus cash on clinic https://www.fiercebiotech.com/biotech/morphosys-once-discovery-powerhouse-exits-preclinical-rd-lays-staff-focus-cash-clinic
-
Spændende video om epco fra 25:59 https://youtu.be/v7As8YVCZPc
-
Servicemeddelelse fra maskinrummet. Vi arbejder på serveren i nat:
We have to perform some security updates and Linux operating system updates on the server.
They should be running again normally at 6:00am. -
I'll have to remember that the next time the Bears and the Weeping Wives are on the fields here in our chat.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind