Genmab — Marts 2023
-
@gdn55
- du husker rigtigt. Nej, jeg håber absolut ikke på fald. Det vil koste mig meget, meget dyrt. For mig er det blot et faresignal, når vi ser ledelse og bestyrelse rage til sig i en lidt, kursmæssigt, presset situation. -
@StockBull 14:11. Enig - men det er signalværdien. Min indstilling er, at man modtager belønning for gode resultater. Og ebn børsnoteret virksomheds succes måles vel på kursen?
-
Det kan du, måske, have ret i, @nohope. Men hvorfor hulen så berige direktion og bestyrelse for et ikke flatterende resultat ?

-
Og er det tilstrækkeligt

-
Ahh tror nu ikke beslutningerne omkring tildelinger skete med viden om et kurstilbageslag. Jeg er såmænd heller ikke glad for de tildelinger, og kan slet ikke se rimeligheden i at tildele dem. Kan ikke på nogen måde se at det skulle være fortjent. MEN lader det hvile, og er fuldkommen på linje med SB, Solsen m.fl - den kommer op og det er tid til køb! Der er besøgelsestid ved købsskranken den næste tid

-
Du har ret, @StockBull. Derfor tænker jeg også på de kommende år.
-
Jeg kunne godt frygte, at der går lidt for meget ideologi det - i stedet for en fornuftig forretningsmæssig sans.
-
Investeringer inden for biotech skal man regne med en investerings periode på 5-10 år. Nu kommer Epco forhåbentligt igennem nåleøjet og med cashflow fra h2 og selvfølgelig hele 2024. Dara vælster stadig pænt. Omsætning på 16-17 mia kr for 2023 er mulig. 2021 var omsætningen 8.5 mia. Tæt på 100% op på 2 år
-
Jeg er helt enig SB. Genmab er en fantastisk historie og i den udstrækning at det skyldes bestyrelsesmedlemmernes deltagelse i 4 årlige møder med stor frokost, så skal de da belønnes for det. Det er så her, at kæden hopper af for mig. smålig eller ej.
-
Jeg er da, f.s.v., enig, @StockBull. Men det må jo ikke blive en sovepude.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind