Genmab — August 2022
-
LLi - det var dog voldsomt som du hidser dig op over at GEN ikke vil udbetale udbytte ELLER svare på dit spørgsmål.. på dine præmisser. Firmaets (bestyrelsens) position har dog været kendt længe: et godt velgennemprøvet princip om at opsparing er en klog strategi. I mange henseender. At moderne strategier styrer modsat - sågar mod belåning - siger meget om tiden. Og hvis det er SÅ slemt at de ikke udbetaler udbytte (hvilket jo bare gør at kursen er højere)... kan man da købe Novo i stedet.
-
@kkjoel du har jo totalt misforstået min hensigt, da jeg ikke leder efter en tidshorisont for udbyttebetaling. Tilbage til analyserne

-
Syns nu blot jeg har min ret til, at være kritisk over, at du vurderer jeg hidser mig og jagter udbyttesvar fra Andrew, hvilket ikke er korrekt. Kommenter du i stedet svaret fra Andrew i stedet for, at spekulere i mine motiver. Det vil klæde dig
-
Hold dine personlige betragtninger for dig selv
-
Så må du jo fremhæve hvornår jeg ikke har talt "ordentligt" om firmaet i stedet for, at analysere på min person
-
Jeg refererer til denne fra i går 17:51: "Direktionen ved, at de er uafhængige af kapitalmarkedet og så pisser de lige os "små" op af ryggen. Mr. Winkel må da have glemt, at toget aldrig var kørt uden risikovillig kapital ". Det er ikke at tale ordentligt.
-
Det er en faktuel beskrivelse af kapitaltilstanden i selskabet og en lille bid af den sætning, får du så overanalyseret og det gør dig harm. Det er ikke en faktuel handling jeg beskriver, men overført betydning af, at ledelsen ikke italesætter forholdet mellem kunder, ansatte og aktionærer, men kun taler om kunder og ansatte.
-
og jeg bad dig afholde dig for personlige betragtninger

-
Så er den ged vist nok blevet barberet.

-
Enig

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind