Aktiesnakken — April 2025
-
Ny rekord?
NASDAQ COMPOSITE INDEX
10,27%
(16.719,74) -
Ja, sindssygt at “lege” med markederne på den måde…..og, ja mange bliver jo smidt ud pga profit loss, gearing osv osv…..men “måske” også lærepenge

-
Er Trump færdig nu ? Håber det absolut - helt utilstedeligt...
-
Det er rystende.
-
Med lærepenge, mener jeg aldrig investere for lånte penge eller penge du ikke kan tåle at miste, så du bliver TVUNGET ud pga banken. Ikke fordi jeg mener det her er TOTALT sindssygt og over stregen for hvad man kan tillade sig som leder af verdens største økonomi….det er vi HELT enige om
-
Man kunne NÆSTEN få en tanke om at det hele er et gennemtænkt svindel nummer, med banditten og venner bag. Men det får vi nok aldrig opklaret.
-
Føles som en overreaktion hvis Trump blot har tænkt sig at bøje af for nogle lande. Vi får at se. Peter Navarro skal dog nok være tilfreds med de 135% told på Kina med tanke på hans Kina kritiske bøger. “Death by China - Confronting the Dragon - A Global Call to Action”.
-
Tjah. Han har jo "bare" skullet vente til Kina svarede igen med mod-told - og herefter give 90 dages pause til resten med henvisning til at de har henvendt sig til USA. Så har man den situation som man (måske) ønskede: Handelskrig med Kina, og kun mod Kina.
-
Spændende om DK måske også kan slutte i plus imorgen, eller der stadig bliver lagt låg på….DK har godt nok fået hammeren på det sidste, så der burde være rum til et sindssygt rebound….men lad os nu se

-
NASDAQ COMPOSITE INDEX
+
11,43%
(17.013,12) -
NU skal jeg passe på hvad jeg siger, man kan hurtigt få nogle på lampen.. jeg ved ikke om jeg skal kalde Trump for gal eller genial... siden Trump trådte til 20 januar har han fået samtlige EU lande i nato, til at investere 3-4% i forsvar noget som USA ikke har kunne lykkedes med siden 2014 da russerne gik ind i Krim, PLUS! han har (hvis man kan stole på hans egene tal på Truth) fået garanteret investeringer i USA for 500 milliarder dollars mere end Biden har gjort i hele sit embede...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind