Aktiesnakken — Februar 2021
-
Tak, håber jeg slipper levende fra det
-
jo tak, snakkede med dem kl. 11 da problemet opstod og de ville ringe tilbage .... venter stadig....
-
taget som gidsel med nogle korte handler.... arghhh ... nå må nok æde lidt tab så
-
Algotrader: hint hvis mega handlende som mig med tusinder af handler hvert år tag excel print og træk til kolonner =HVIS(B1316="Køb ";O1316;) og til kolonne =HVIS(B1306="Salg ";O1306;) så får du et tal, der peger på dir proveneu - men det er måske ikke et problem for dig?
-
Har selv, de sidste mange år gjort en selvvurdering af provenuet - og hvis fandt OK, så har reelt aldrig haft beskatningen som et problem - pengene står der jo! Værre er når skifter år, så kan her godt være virkelige problemer med afregning hvis har gevinst, stor gevinst, og så skifter til nyt skatteår med en begyndende mega tab! Så er en på røven i Nakskov!
-
oge -
Hmm indtil videre så er jeg i gang med at skrive et program som simulerer aktiemarkedet de sidste x antal år, hvor jeg så prøver at skabe et korrekt afbillede af, hvordan min konto så ud hvis jeg startede i år 2015 med 50k, og så handlede ud fra dette. Her ville min eneste indkomst være mit investeringsafkast. Så for ikke at for ikke at handle med penge som jeg teoretisk set ikke, har, så er jeg nød til at få alle udgifter med i simuleringen, såsom skat, kurtage, spread osv. -
Jeg ved godt at man så skulle tage højde for historiske skatterater men det er allerede langhåret nok
-
Det er jeg også...

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind