Aktiesnakken — September 2020
-
Jeg kan slet ikke logge ind på flere af netbankerne?
-
Det var så lidt exitnu. To nye stærke servere og totaloprydning og sikkedshedsopdatering i teknikken i løbet af sommeren gør underværker.

-
Stille og roligt bygger jeg nye værdifulde features på. Senest analysesiden som blev lanceret i sidste uge. Inden længe kan jeg forhåbentligt præsentere en fuld pakke af daglige finansnyheder på højde med Børsen, Berlingske og Euroinvestor.
-
Jeg arbejder også på en side som opsamler gode aktie- og investeringsvideoer.
-
O.m.a.

-
Sas T-retter hvornår kan de handles ? kan ikke finde dem i systemet
-
Nu er kursændringerne på Nasdaq OMX rigtige igen
-
ØU: Handel i porteføljen (Køb/Salg): Køb
Aktie: Alm. Brand
Kurs: 70,90
Antal handlede aktier: 890
Andel i procent: Øges fra 0% til 5%Investeringsgrad: 70,5
-
okay 2.oktober

-
Xtrainvestor: YARA: Equita nedgraderer aksjen fra kjøp til hold, kursmålet kuttes til NOK 390 (450).
NORWEGIAN AIR: HSBC kutter kursmålet til NOK 0,25 (0,30), gjentar reduser.
PGS: SEB kutter kursmålet til NOK 1,5 (2), gjentar selg.
ORKLA: Goldman Sachs øker kursmålet til NOK 84 (83), gjentar selg.
TELENOR: DNB øker kursmålet til NOK 180 (175), gjentar kjøp.
-
NORDEA ANBEFALER: Nordea-forvalteren Audhild Asheim Aabø anbefaler kjøp av Agilyx, Salmon Evolution, Borregaard, Kid og sparebanker.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind