Aktiesnakken — August 2020
-
Går stærkt ud fra der kommer udbytte på de 3 kroner her i august fra Novo? Har ikke
kunne finde noget info om det i deres regnskab. -
God morgen.

-
Asien: Nikkei 225 i Tokyo er ned 0,84 procent
Hang Seng i Hongkong falder 2,22 procent
Shanghai Composite falder 1,45 procent
Shenzhen Composite er ned 1,85 procent
Kospi i Seoul er ned 0,21 procent
FTSE Straits Times i Singapore falder 1,09 prosentASX 200 i Sydney falder 0,71 prosent
-
S&P Fut. +0.2%, Brent -1%,
-
Holger Zschaepitz
@Schuldensuehner
·
2 min
Good Morning from #Germany where the #Japanification narrative has strengthened as #ECB keeps printing money. 10y German Bund yields have dropped to -0.53%, continue mimicking #Japan's JGB's yields of the 1990s/2000s, even at a lower level. -
@Pensionisten 20:20 Enig,. Novo afdækker noget af valutarisikoen og det koster naturligvis præmie. Jeg synes det er spild af penge. Når dollaren falder, så falder vores udgifter i dollar jo med, og jeg afdækker jo ikke mine udenlandske aktier heller
-
Danske nedjusterer Pandora til Hold fra Buy
-
hej hvad tænker folk om Danish Aerospace? noget potentiale på at det kunne vokse sig større med alt det interesse i rum osv
-
Sorry - fordi det kræver login til Nordnet.
"Novo Nordisk vil udbetale et udbytte på 3,25 kr. per aktie for første halvår, oplyser selskabet i halvårsregnskabet torsdag morgen.
Det er et lidt større udbytte end analytikeres estimat på 3 kr. per aktie ifølge Bloomberg News./ritzau/FINANS"
-
Matas: Danske hæver target til 90(70) Buy
-
Danske hæver target på NKT til 220 fra 180, ser NKT som overtagelseskandidat
-
Nogen der har Qfuel? Åbner fabrik i Skive, Legoejere inde i aktien. En grøn aktie hvor bullsenarie taler om 10x inden et år. https://finansavisen.no/nyheter/aksjeanalyse/2020/08/05/7553387/meglerhus-her-kan-du-doble-pengene-dine
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind