Aktiesnakken — Juli 2020
-
Tak..Exit. Vi har kun vores programmør Ralph nogle få timer om ugen. Han bor i Sverige, hvor han arbejder alle dagtimerne inden for byggebranchen. Har helt små børn. Derfor arbejder han og jeg mest nat og tidlig morgen
med ændringer. Han har 1-4 timer om ugen på Proinvestor. Er der brug for mere arbejder han mere som her i juli afspadserer han det i månederne efter. -
Euroinvestor spiller max alene som klikbait-finansmedie med Ritzau stof samt meget lille egenproduktion. Debatten er stort set helt væk.
-
Mio-klubben er det som løftede trafikken og antal brugere efter en katastrofal start.
-
Vi har først og fremmest valgt at bruge de begrænsede ressourcer på sikkerhed,hastighed og rette de utallige mangeårige bugs vi har levet med på godt og ondt. Lige nu bøvler vi med upload af filer i debatten. Vi kan simpelthen ikke kunne finde fejlen hidtil. Jeg er åben for eksterne kræfter. Desværre takker alle programmører nej til at rode med vores gamle teknik - eller også forlanger de exorbitante beløb for det.
-
Med hensyn til annoncer har jeg stort set 100% fravalgt automatiske googleannoncer som andre sites har hver dag året rundt. Satser i stedet på relevante partnerannoncer plus andet som har med investering at gøre.
-
En uploadfunktion her på hjemmesiden udgøre en stor sikkerhedsrisiko og er efter min mening en kæmpe ladeport til hackere.
Så heller noget eksternt fx et gratis Proinvestor-Dropbox-setup med public access, så er alle sikkerhedsissues nemlig placeret hos Dropbox.
-
Det lyder som om du har tjeck på den slags exit. Kan vi kort skrive sammen på mail?
-
Tak..Jeg tjekker indbakken hver dag.

-
Får en notifikation, når der kommer en ny besked. Det alle andre også gøre.
-
Prøv at spørge i biotekchatten.

-
-
Du skal ikke beklage. Der er måske bare bedre mulighed for svar der.

-

-
XtraInvestor: BERGENBIO: DNB re-initierer dekning med kjøpsanbefaling og kursmål NOK 68.
ARCUS: Kepler øker kursmålet til NOK 50 (45), gjentar kjøp.
FLEX LNG: DNB øker kursmålet til NOK 52 (48), gjentar hold.
DNB: Goldman Sachs øker til NOK 190 (173), gjentar kjøp.
BORREGAARD: Carnegie øker kursmålet til NOK 140 (110), gjentar kjøp.
-
NORSK HYDRO: Danske Bank nedgraderer fra kjøp til hold med uendret kursmål NOK 30.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind