Aktiesnakken — Maj 2020
-
SAS: SAS henter ny kassemester hos svensk forsvarsproducent
Det bliver Magnus Örnberg, der skal afløse Torbjørn Wist som finansdirektør hos SAS. Det oplyser flyselskabet tirsdag morgen i en meddelelse.Magnus Örnberg, der kommer fra en tilsvarende stilling hos SAAB, starter senest 1. oktober.
- Jeg er meget tilfreds med at byde Magnus Örnberg velkommen til SAS. Magnus' omfattende finansielle ekspertise sammenholdt med hans flyerfaring fra SAAB gør ham til en værdifuld tilføjelse til SAS, siger
-
Det er jeg godt klar over. Men nogen vil at Norwegian overlever og aktien er banket helt i bund. Så det var bare som lotto for lille beløb. Men jeg er ikke nok inde i den til at sige så meget om det og er godt klar over den aldrig ser kurs 45 igen. Men kan den bare ramme kurs 5?

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind