Aktiesnakken — April 2020
-
for harm from the combination.https://news.bloomberglaw.com/coronavirus/u-s-virus-treatment-guidelines-reject-trump-backed-drug-combo
-
CDC chief warns 2nd COVID-19 wave may be worse, arriving with flu season https://news.trust.org/item/20200421225557-nvm1g
-
Det er trods alt en kæmpe gruppe eksperter på 50 personer
-
Man vil simpelt blot se reel evidens fra relle kliniske studier der er sat op på en ordentligt måde med 28 dags data
-
Tak til alle for de pæne ord. Hvor er det vigtigt at kunne glæde sig på andres vegne og her adskiller dette forum sig fra så mange andre. Er blevet lidt kørt over i dag pga dette tweet fra Trump: “ I have instructed the United States Navy to shoot down and destroy any and all Iranian gunboats if they harass our ships at sea.” Sidste nye taktik for at få oliepris til at stige, hvilket også lykkedes ved at true med krig med Iran
-
Oil inventories climbed by 15 million barrels for the week ended April 17, the EIA said. That compared with expectations for a build of about 15.2 million barrels, according to forecasts compiled by Investing.com. hviket fuldstændigt latterligt også fik olie til at stige da det var mindre end forventet !
-
Efterspørgsel er lav, produktion stadigvæk høj og lagerne næsten fulde. To tal -30% og 23% siger det hele. Efterspørgslen grundet Covid er faldet med ca 30% og OPEC+ cuts er ca 23%. Oliepris skal ned igen tror jeg.
-
Butterboy 09:45: Det kan jeg godt, det er via udenlandsk broker ( dem er der mange af) hvor jeg handler på spot CFD kontrakt som er baseret på West Texas intermediate ( WTI) Light Sweet Crude Oil.
-
en anden mulighed er The $4.1 billion United States Oil Fund LP (ticker USO) men pas på, hvis oliepris bliver negativ for junikontrakt er der en teoretisk mulighed for at de ikke kan betale og går ned. mange brokerer har stoppet handlen med USO i dag
-
En anden ting, kan ikke huske om jeg har nævnt denne ETF Proshares Ultrapro QQQ ( TQQQ) hvis man tror på at Nasdaq 100 skal op er den god da den er gearet x3 og er lige nu oppe med næsten 9%
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind