Aktiesnakken — April 2020
-
Stor stigning i antal smittede sidste døgn 75.100 . Største antal indtil videre https://gisanddata.maps.arcgis.com/apps/opsdashboard/index.html#/bda7594740fd40299423467b48e9ecf6
-
Us topper listen med næsten 190.000 nu. Det var vist ikke bare en forkølelse rødhætte. Aktie stigninger forstår jeg intet af sådan som udviklingen er verden rundt. Enorm usikkerhed og ingen ved hvor det ender. Us kan blive tvunget helt i knæ hvor alverdens hjælpepakker ingen betydning har.
-
Hold øje med oliepris. U.S. Drillers Face Doomsday Scenario As Some Crude Blends Hit $1: https://oilprice.com/Energy/Energy-General/US-Drillers-Face-Doomsday-Scenario-As-Some-Crude-Blends-Hit-1.html
-
Olielagre er snart fyldt og Saudi har bare for at nævne en ting 16 af verden største tankskibe der hver kan laste 2 millioner tønder ligende til opfyldning. Olie krigen fortsætter for fuldt blus og hvem skal stoppe den. Opec kan ikke engang blive eninge om at holde et møde i april og uden Rusland og Saudi er det iøvrigt også ligegyldigt.
-
Bær over med stavefejl. Jeg er træt. Godnat

-
God morgen.
-
Nikkei 225 i Tokyo er ned 1,95 prosent
Kospi i Seoul faller 0,62 prosent
Hang Seng i Hongkong faller 0,92 prosent
Shanghai Composite er opp 0,30 prosent
Singapore-børsen er ned 1,27 prosent
ASX 200 i Sydney klatrer 2,43 prosent -
Nikkei 225 i Tokyo er ned 1,95 prosent
Kospi i Seoul faller 0,62 prosent
Hang Seng i Hongkong faller 0,92 prosent
Shanghai Composite er opp 0,30 prosent
Singapore-børsen er ned 1,27 prosent
ASX 200 i Sydney klatrer 2,43 prosent -
DAX indikeres 3-5% ned
-
-3.5%
-
I dag er lidt "eksamens" dag. Skyldes de meget høje stigninger vi så i går "weekend" teorien. I så fald skal vi have enten falde eller svagt faldende tal i dag. Hvis ikke det skyldes weekend tesen, så er mange lande trådt op på et nyt stigende stadie
-
sender også en kæmpe tanke til vores sundhedspersonale. 112 smittet alene i regionhovedstaden. For at gøre deres job.....
-
Jeg kan af klar erfaring sige, at man bliver uddannet til at tage meget konkrete forholdsregler. Det kan frustrere mig når, jeg møder på arbejde, og nogle af disse ting ikke er på plads. Det kan så frustrere mig endnu mere, når jeg læser og hører, om værnemidler og spirt bliver stjålet fra sygehuse. Så er det svært at tjene samfundet og borgerne som sundhedsproffesionel.
-
Der er bestemt en masse udsate grupper derude pt.
-
Men tag ikke fejl, jeg har absolut ondt af medarbejderne i min lokale netto, hvor man fra afstand kan se dem blive prikket på skulderen, af folk der slet ikke har forstået, hvad der foregår ude i verdenen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind