Aktiesnakken — April 2020
-
Har netop været ude at handle, og kan konkludere at jeg synes nu at folk er rigtig gode til at efterleve kravene/retningslinierne. Personligt kender jeg endnu ingen der er eller har været smittet, men må indrømme at jeg selv har tendens til at se farer alle steder. Godt eller skidt...?
-
Bliver lidt forvirret, når man hører sundhedsmyndighederne advare om at selv yngre bliver meget syge og man derfor skal passe meget på. På den anden side siger de så at de fleste af os vil alligevel blive smittet over tid... Er udemærket klar over at de er bange for at der kommer for mange indlæggelser på en gang, men alligevel synes jeg de "
peger" i alle retninger. -
Mjaaa forskellen er jo om de fleste af os kan vente med at få den til der er en vaccine klar om ca et år. Der er meget klar evedins for det er ældre der er størst risiko ved. Men ja yngre kan også blive ramt. Og en flere lande kan da også efterhånden melde om teenager uden følgesygdomme der er døde. De meldinger tænker jeg kun er med til at indskærpe alvorligheden blandt visse ugen grupper der hidtil har trukket på skulderen
-
Se bare de såkaldte spring breaks i US. Hvor ugen for en uges tid siden var totalt ligeglade. Nu angre de vildt fordi så mange er smittet.
-
Spanish coronavirus cases stand at 102,135 (Prev. 94,417); deaths increase by 864 to 9053 (Prev. 8189)
-
I går var 24-timers stigningen i antal døde på 849
-
Animal trials for #COVID19 vaccine and antibody drugs are expected to be done by the end of May, said a Chinese researcher, noting that a research team has successfully isolated more than 200 strains of COVID-19 antibodies with high neutralization ability and their coding genes. Global Times.
-
Man ser også unge som dør af almindelig influenza. Det er sjældent, men det ses.
-
Nej, desvœrre ikke og det er ikke mere end et par uger siden, at deres 'praesident' bare fejede coronaproblemet vaek. Vi har styr paa det, det rammer ikke USA. Og alligevel trods alt det vaas og bullshit han lukker ud, saa stemmer halvdelen af befolkningen vist stadig paa ham. Jamen altsaa....!
-
Japanese Government coronavirus panel expert says there is a chance that growing patient numbers exceed regional respirator capacity in the country as has happened in Europe
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind