Aktiesnakken — April 2020
-
Børsen er det finansielle Ekstra Blad - best case gamle "nyheder" fra i går - brug heller pengene på platforme via fx Saxo elelr Nord net - nyheder real time
-
4.427.000 nye arbejdsløse mod forventet 4,350.000... https://www.forexfactory.com/
-
Jeg holder Børsen. Og læser det så aften før kl 21. Er egentligt ok tilfreds med selve produktet. Dog IKKE deres prissætning. Jeg savner BIG time en model hvor man kan vælge udelukkende at få den elektronisk, og så til halv pris
-
Ja ok - Iran's Guards Chief says that Tehran will give a crushing response to any US threat within the Gulf; US warships will be destroyed if they threaten Iranian ships, according to TV remarks
-
French President Macron says he told Mayors unwinding the lockdown will not be done region by region; plan to unwind the lockdown in France will be presented around next Tuesday
-
-
Jeg er ærgerlig over at de har skåret ned på Børsen Play, har lyttet rigtig meget til det. Mange af artiklerne/nyheder har jeg læst andre steder før børsen skriver
-
De henviser ikke engang til Play mere og skærer bare ned uden at oplyse noget om det og det var før Covid det skete. Kan heldigvis trække udgift fra men alligevel
-
Investing.com – Wall Street gave back gains on Tuesday after data showed that Gilead Sciences’ antiviral medicine remdesivir failed to speed the improvement of patients with Covid-19.
-
Finansieringen af Danmarks corona-hjælpepakker kan udløse det største statsunderskud i mere end 25 år, vurderer Nordea, der har opgjort det samlede finansieringsbehov til hele 387 mia. kr. efter at politikerne i weekenden forlængede flere dele af pakkerne.
-
de nyeste info tyder på at der ikke er nogen kur/behandling for corona i nærmeste fremtid - så både FA og TA peger på en større nedtur lige om hjørnet - men aktiemarkedet har jo som bekendt evnen til at overraske - men mon ikke at de forskellige gaps nedenunder nuværende niveau skal lukkes dvs test af bundniveauer
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind