Aktiesnakken — April 2020
-
Det er vel at mærke for 2021......
-
De siger også stigende inflation som så vil få afsmittende effekt på´renterne
-
Men at selskaberne over en bred kam i 2021 vil tjene mindre end hvad de oprindeligt regnede med at tjene i 2020 er jeg i høj grad enig i. Det her bliver længere og dybere. Men lige præcis hvor man så skal sætte PE. Det har jeg ikke nærstuderet nok historik til under de sidste par kriser
-
https://twitter.com/raoult_didier/status/1245785709476294664?s=21 "Etik for behandling mod forskningens etik"
-
Inflation i et marked uden pres på forbruget er umuligt?
-
Sorry Pensionist..Jeg ved ikke hvor det u kom fra. Måske er det fra en sjælden flaske rødvin på en hverdag.
-
Jeg har lavet budgetter i aften for familiens små virksomheder inkl. PI frem til 30/6-2020. 80-90% estimeret i mistet omsætning. Det trækker tænder ud.
-
Helge deres begrundelse er at der skal udsstedes flere obligatio0ner end nogensinde før. Og hvis der skal være pensionsfonde mm til at købe SÅ mange LANGE obligationer, så kræver det noget højere kuponrente end de nuværende
-
Alle 10 medarbejdere - incl, vores Marthine er hjemsendt. Jeg er alene på skansen.
-
Ja det er sq barske tal Helge
Men PI bliver vel trods alt kikke specielt meget ramt eller hvordan? Trafikken i disse voaltile tider er vel næppe mindre. Enkelte annoncør smutter. Men der kommer stadig de gode ala div emisioner der skal reklameres for? -
Trafikken er ca. 20 pct mindre. Sådan er det overalt på de sociale aktiemedier i krisetider. Det er ikke noget problem. Problemet er at vi som alle andre medier miste annoncørerne udover de faste partnere. Emissioner og Q&A aflyses og udskydes.
-
Flere af dine virksomheder kan vel også være med i de hjælpepakker der blev åbnet for i går? Kender i hvert fald flere der ansøgte i går
-
Synes ikke jeg har set nogle potte annoncer herinde. De står midt i en liv eller død emision
-
Troldmand..Jeg får dækket løn i et vist omfang og bogle faste omkostninger.
-
nohope..trafikken falder altid i krisetider på aktiemedierne. Det gør ondt at snakke om tab.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind