Aktiesnakken — Marts 2020
-
FBI var allerede for mere en 14 dage ude at sige 30% af alle de vilde historier om corona stammer fra russiske og kiniske troll farms. og den der som sjovt nok kommer på et kinesisk medie lyder også som noget sådan
-
Håber de mange lande rekorde der slås big time i dag skyldes det her med mindre staff/rapportering hen over weekenden og at det så kommer som en stov bøvs i dag. For det er sq nogle deprimerende data der ses fra mange lande i dag
-
Solsen det tør jeg godt tage et rask lille væddemål om. En fadbamse og en god burger...:-) Vi kommer over 10% længere ned end det her.Der er stadig ikke ret mange amkerikanske virksomheder der har ændret deres forventninger til 2020. Det kommer snart.
-
ja men jeg tror på de nedjusteringer bliver større end hvad mange antager. Det her kommer til at vare længere end som så. Med en reel frygt for det går direkte over i en dybere recession
-
jeg tror ikke på kina period. I forhold til håndtering af korona og data generelt. For ikke så lang tid var der en artikel der visete hvorledes keniserne generelt gennemmanipulre de "officielle" data på stort set alt. Det er komunistpartiet der diktere hvad der skal stå, og så bliver det sådan
-
Se også hvordan who ikke måtte komme ind. Og vestlige journalister blæev forvist. Og pludselig kom der ikke flere rapportager fra private kinesere. Dem der rapporterede blev derimod meldt savnet af familie og venner
-
vi har lige rundet dødstallet fra i går. Og der kommer 350-500
mere -
notere mig også Tyrkiet nu tager nogle gevalidge spring. De ignorerede det også lang tid som de gjorde i UK, Holland, Schweitz og Belgien. Det er de lande hvor spredningen virkelig har fået fat inden de begyndte at agere.
-
The hypothesis of coronavirus originating from a laboratory in Wuhan is plausible
There is no irrefutable evidence, but signs, rumors, testimonies and coincidences. For the US, the virus is a
(www.asianews.it)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind