Aktiesnakken — Januar 2020
-
Nikkei 225 i Tokyo opp 0,23 prosent
Hang Seng i Hongkong ned 0,39 prosent
Kospi i Seoul opp 0,11 prosent
Shanghai Composite opp 0,43 prosent
Singapore-børsen ned 0,28 prosent
ASX 200 i Sydney opp 0,23 prosent -
Handelsbanken Norge @HandelsbankenNO
ESB i aksjon denne uken, men det viktigste for markedene blir trolig regionale PMI-er. Får vi ytterligere signaler om at konjunkturen er i ferd med å vende?: https://www.researchonline.se/document/95561 @DN_no @InvestorDN @Finansavisen @e24 -
God morgen folkens

-
Helge - problem i Debat Clasic: I debatten har du lavet en test kl. 8.05. Hvis jeg går i Classic, har du lavet den test 4 gange. En række af indlæg før bliver gentaget næsten uendeligt - ca. 50 A4 sider, hvis man skrev dem ud - Scrollebjælken i højre side er et kvadrat isf. ca 4 cm. lang.
-
@Ronin så ikke lige dit indlæg af 19/1 (må jo være morgen blind?): Er det forstået rigtigt at analysering, når bruger OV's metode, går fra uger til minutter når bruger Cloud's "maskinkraft"? Så er der noget der forklarer at OV bare går op og op! Det kan jo blive helt vildt - bare en ide (fornemmelse)?
-
Når jeg går ind ser det helt normalt ud.
-
Jeg har kun en af hvert indlæg.
-
Sendt videre ti programmøren.
-
@Oge. Det er bestemt min forståelse. De har jo tidligere gnasket sig gennem tusindvis af patientdata i de store fejlslagne fase 3 studier. Og ved deres DRP metode mener de så at kunne udpege de patienter hvor medicinen vil virke. Så det store analysearbejde er udført. Som jeg ser det vil google clouds maskinkraft så gøre det nemmere og hurtigere at analysere den enkelte patients data for at finde ud af om medicinen burde virke på lige præcis den patient. Og det vil jo så betyde, at de fase 3
-
Nogen der ved hvad der foregår i Sanistål?
-
Odico offentliggjorde den 21. oktober 2019 et samarbejde med Bjarke Ingels Group (BIG), som har til hensigt at få flere robotter og mere træ ind i byggeriet (kilde: odico.dk)
Toyota har nu hyret BIG til at stå for fremtidens by "Woven City", hvor hovedparten af bygningerne skal bestå af... træ.
Jeg har aktier i Odico, og har i øvrigt haft det siden januar 2019. -
God morgen.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind