Aktiesnakken — Oktober 2019
-
Det bliver nok ikke lige med det samme. Jeg har kun programmørhjælp 1-2 timer pr. uge.
-
Har du forstand på den slags?
-
Jeg er totalblank.
-
Mange programmører vil ikke røre ved vort gamle maskineri som ligger i lag på lag. Jeg har derfor skåret 80% af vore faciliter væk siden 2014. Det samtidigt med at antallet af besøgende og sidevisninger er vokset markant.
-
Jeg har beholdt det som opfylder et reelt behov. Debet og chat udviddet platforme på Facebook. Alt det andet med aktier, kurser m.m kan man finde et utal af steder.
-
Godnat herfra.
-
God morgen.

-
God morgen aktiefolk

-
Seviceoplysning: Avance LPG og BW LPG er olie/gas chatten.
-
Jeg bruger min Nordnet kombineret med Børsen.
-
Jeg kigger lidt på npinvestor - deres nyhedsformidling virker god - mht. kurser benytter jeg tradingview og min iPhone (realtid)
-
De fleste finansnyheder er faktisk fra Ritzau. De bruges i mere eller mindre omskrevet form al alle medier.
-
i
-
Har vi taget hul på en korrektion? Jeg er 50% kontant, men jeg kvier mig ved at samle op nu, selv om det er "billigt"
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind