Aktiesnakken — Oktober 2019
-
The Note.. Vi har det vi kalder debat her med mulighed for lange indlæg.
-
-
arg hvis man skriver til nogen i 2019 forventer man også svar i 2019

-
Også har vi chats som du skriver i nu. "Aktiesnakken" er til løst og fast. Resten af chats mere sektor ogselskabsspecifikke efter brugernes ønske. Der f.eks. op mod 2.000 besøgende i Genmabchatten om dagen (ikke unikke). Det har fungeret flot i årevis).
-
Facebook er svær at overskue når man snakker aktier syntes jeg
-
Slet ikke. Se proinvestors Aktiesnak. Den styrer jeg benhårdt med hovedtråde om de enkelte aktier. Du søger bare på det selskab du ønsker at skrive om.
-
Jeg prøver bare at forklare om udfordringerne og opfordrer til, at man kontakter mig, hvis man har konstruktive forslag som ikke koster noget særligt. Foreløbig bruger vi donationerne til at lave sikkerhedshuller.

-
At få en arkitekt og programmør til at arbejde med vores oldnordiske maskinrum bygget op i mange lag koster simpelthen boksen. Det tog et halvt før jeg fik overtalt ham jeg har nu til bare at tage en time om ugen til en pris vi kan betale.

-
Rigtig mange spørger om en mobilvenlig version. Den har vi hentet flere tilbud ind på. Det er dog indtil videre ikke noget vores økonomi på nogen måde strækker til.
-
RITZAU FINANS 2019-10-14 11:24:32 CET
Kina vil have flere samtaler med USA før delaftale underskrives -citat
(Opdateres)Fredag kunne USA's præsident, Donald Trump, fortælle, at USA og Kina er nået frem til en vigtig "fase et" i deres handelsforhandlinger.
Inden Kina underskriver en "miniaftale", vil præsident Xi Jinping dog have samtaler - så snart som i slutningen af oktober - for at få detaljerne på plads.
Det siger anonyme kilder til Bloomberg News.
/ritzau/FINANS
Oliver Sønderbye Ther
-
TheNote...Jeg er i gang med at lave hovedtråde i debatten. Og opfordrer at de bliver brugt. Her er et eksempel på en hovedtråd: http://www.proinvestor.com/?p=debat_1&postid=77830&thread=50&start=
-
"Aktiesnakken" er denne chat du skriver i. Det er et færdigt modul. Hvis du vil have chat om en bestemt aktie kan jeg lave det. Det kræver blot at du selv sørger for at holde trafikken i gang.
-
Chemometec kan sagtens få sin egen chat. Den vil være populær. Jeg sætter det i gang.
-
Hvor har du "Aktiesnakken" som overpunkt?
-
Jeg laver den så alle kan skrive i den uden først at tilmelde sig en gruppe.
-
Ok..Så forstår jeg bedre, at vi har snakket lidt forbi hinanden.

-
Jeg regner med, at Chemometec er på i aften.
-
Var inde på Euroinvestor i gammel afsagn af en debat i total infeigth som jeg savner og ikke kan finde nogen steder ligesom før - men holdaop den er bare den er bare ganske simpelthen lagt i grave for ever. Er der ikke nogen der kan sparke mig på knæet så jeg kan få lejlighed til at sige min mening

-
Det bliver ikke her du finder den slags. Det har jeg absolut nultolerance over for.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind