Aktiesnakken — Oktober 2019
-
Yahoo er god.
-
Velkommen Swanson. Du spørger bare, hvis du er i tvivl om de få funktioner vi har her på sitet.

-
Hej Helge, har I nogen chatgrupper med Saniona? Den danske Biotekvirksomhed, som er noteret på den svenske børs.
-
Vi kender den og debatterede den tidligere. Du kan bruge Biotekchatten til det. Bliv bare ved med at slå op der. På et tidspunkt kommer der flere med samme interesse til.

-
Ok, tak Helge...tror bestemt at Saniona bliver endog meget interessant de næste 6-12 mdr.
-

-
Tusinde tak it9000. Din Plusprofil er på vej.:-)
-
Aktierne faldt oven på denne. http://www.proinvestor.com/debat/77238#77241
-
Mine nordmænd gik i kælderen på nær Avance Gas. Den er bare så brølestærk for tiden.
-
J.P Morgan ser come back til Europæiske aktier efter der har været hevet 100mia $ ud af dem. Hæver fra neutral til overvægt og sænker samtidig amerikanske fra overvægt til neutral. https://www.berlingske.dk/aktier/trods-brexit-og-svag-vaekst-amerikansk-storbank-tror-paa-comeback-til Neutral.
-
Hej Helge Så fandt jeg ud af hvor man bedst får overblikket over hvad der bliver skrevet.Nemlig under netværksaktivitet. Og derfor også et lille forslag til programmørsedlen næste gang han er der: Når jeg går ind under "Debat/Netværksaktivitet og kigger på "alle" eller "skriver" eller andre af punkterne, så kunne der godt være plads til lige at medtage overskriften på den debat der blev skrevet/liket på også. Så vil man nemmere kunne vælge hvilke kommentar/emner man så vil kigge nærmere på. Håbe
-
Tusinde tak Cykler. Det er en rigtig god idé. Jeg sender den til maskinhuset.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Så gik PF lige fra +1,1 til minus 1