Aktiesnakken — Juli 2019
-
Bella1...hvis du laver en kursliste med dine favoritter (du kan lave flere og navngive dem) opdateres kurslisterne i realtid.
-
Hvordan kan det blive ved med at hedde Stockholm Danmark ??? Dybt uprofessionel
-
Hej, er der en der kan hjælpe mig med et nybegynder spørgsmål? Jeg vil gerne købe nogle aktier, men er lidt bange for at gøre det gennem min bank. Hvis jeg nu køber aktier igennem min nuværende bank, og vælger at flytte bank om 5 år - skal jeg så sælge mine aktier når jeg flytter bank, eller kan man flytte aktier fra en bank til en anden?
-
Jeg har selv lige flyttet bank.. fik overførslerne gratis, men kan se alle mellemposterne. Første regel vil være, at du ikke har et hav af små positioner.. anden er at du skal være klar over at der er en stor gruppe af aktier som faktisk slet ikke kan flyttes.. hvis du holder dig til danske papirer kan det flyttes med små omkostninger..
-
Det billigste er normalt, at sælge aktierne i det gamle depot og genkøbe dem i det nye. I øvrigt, dejlig god morgen til alle

-
@helge - ja Scatec gik i ATH. De skal nok komme igen Forventer vi snart går over 100. Særligt Ukraine er lukrativt, og der har de fået sat godt gang i porteføljen., Aktuelt 50 mand der udnytter de lukrative støtteordninger. De reduceres dog væsentligt ved udgangen af 2019.
-
-
Enig Budweis.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind