Aktiesnakken — December 2018
-
Deutsche Bank skubber virkelig på for at få kursen ned. Indenfor den først time har banken købt 10465 aktier og solgt 28452 aktie med et netto på -17987 aktier. Nordnet og Nordea prøver at samle op men det er massivt dump fra de international mægler. Omsætning i den først time er 88.842 stk aktier. Det er 1/3 af dagsomsætning for øjeblikket som i øvrigt ligger højt i et historisk perspektiv. Andre pharma og biotech er ikke faldet tilsvarende så hvad er lige forklaringen????
-
-
Det med teknik forstår jeg ikke helt. (Slet ikke). For en uges tid siden var sp tæt på optrend og nu er det tæt på et krak? Jeg holder mig til køb-langsigtet-strategien. Det andet bliver jeg forvirret over og så kæmper jeg nok mod computere som spytter aktier ud i en Lind strøm når det går skidt og køber voldsomt op når det går godt. Blot en forvirret tanke.
-
-
God morgen.

-
God morgen
Det er svært at komme i julestemning, julemanden har spist alt mit afkast i år. -
God morgen derude

-
-
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind