Aktiesnakken — Oktober 2018
-
God morgen.

-
God morgen

-
https://borsen.dk/nyheder/avisen/artikel/11/209878/artikel.html#cxrecs_s Sikke dog et røvhul.
-
Det er ikke det sprogbrug vi normalt bruger her. Men jeg kan kun give dig ret.

-
Apropos 10:25 så betaler de store jo slet ikke, så derfor har de ikke noget problem.....https://finans.borsen.dk/artikel/1/327745/storbanker_flaar_skat_med_lyssky_aktieudlaan.html?hl=YToyOntpOjA7czoyMDoiU3RvcmJhbmtlciBmbOVyIFNrYXQiO2k6MztzOjEwOiJzdG9yYmFua2VyIjt9
-
10:25 handler om at staten først tager flere penge fra udlændinge end de har ret til, dernæst nægter de at betale pengene tilbage i årevis (nu på 3. år) og som det sidste nye vil de nu ej heller betale renter af deres udestående. Det er noget svineri staten foretager sig.
-
Jeg opfatter sådan set hele sagen om potentiel udbytte svindel som et resultat af at SKAT forsøger at snyde med udbytteskatten. Internationale aftaler lyder på at der må tilbageholdes 15 % i kuponskat. Det snyder SKAT så med ved at tilbageholde 27 % i håb om at de udenlandske aktionærer opgiver at få den overskydende skat retur. Nu blev SKAT så istedet snydt ved at de at nogen smarte udlændinge krævede mere retur end de havde ret til - herunder udbytteskat retur fra Vestas som på det tidspunkt
-
Totalt idiotisk vrøvl. At forsøge at malke skatteydernes kasse bør give fængsel til enhver, også menig, involveret, konfiskation og bøder. Enhver tvivl om ond hensigt burde være omfattet af omvendt bevisbyrde.
-
Enig, @nohope Det er staten som handler svigagtigt. Og jeg er særligt forarget på mine medinvestorers vegne, over at de ikke får deres penge retur, og at ministeren nu vil sløjfe renterne. Staten må betale sine økonomiske forpligtelser omgående, og så standse sin praksis med 27% kildeskat.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind