Aktiesnakken — Oktober 2018
-
Sibelius.. har vist ikke gjort det klart nok så. Jeg har adskillige gange nævnt at jeg tror på de kan stabilisere, hvor de er nu og det burde betyder en kurs på 650.. men det har intet at gøre med, om jeg tror på at en fond vil finde Pandora interessant, købe og afnotere.
-
Jeg synes det var en bommert at sænke udbyttet og bruge pengene på tilbagekøb. Dengang det blev vedtaget var kursenover 600 og tilbagekøbet forhindrede ikke at kursen faldt til 325. Havde de udbetalt uændret udbytte så tror jeg det havde stabiliseret kursen mere. Ingen shortere undgår at bemærke at de hvert kvartal skal af med 9,- kr./aktie.
-
Og grunden til at jeg ikke er særligt nervøs ved Pandora, er netop at de har et fantastisk cashflow og når de begynder et øge udbytte vil det, uanset månedelig op og nedture, være en glimrende investering, indtil de, forhåbentlig viser at de kan bevare overskudsgrad på ca 32 og blot vokse en lille smule, så ryger kursen i vejret med en ny investerings case,
som stabil cashcow. -
-
-
God morgen.

-
-
Det er bare super godt med analysevideoerne. Tak for dem.

-
God morgen

-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind