Aktiesnakken — September 2018
-
næ... jeg ved det ikke. Jeg har ikke haft så meget tid til at følge med. Jeg tror fortsat USA vil distancere Europa, så noget amerikansk, måske, hvis ikke kurtagen æder det hele. Jeg sidder og spekulerer på om Nordnet vil holde kurtagefrihed igen i forbindelse med midtvejsvalget
-
Nickstar 14:07 Jeg kigger efter kinesiske aktier der har en ADR på NYSE. Jeg havde troet laksen ville falde mere end den er, så jeg bidder nok til bollen inden for den næste uges tid, og køber til dagskurs. Som vanligt, jeg fanger aldrig bunden - øv
. -
Men er er jo også vækst og fint udbytte. Det sammen med en lav PE er vel med til at understøtte nuværende kurs og kvinder holder vel ikke op med at købe smykker, tværdigmed er Pandoras smykker noget man skifter jævnligt så der burde være et marked fremadrettet
-
@Livermore en lav P/E muliggør et højt udbytte. De et par og fyrre kroner som vi får retur fra Pandora er altså godt i forhold til den ikke totalt dårlige fremtid, hvis du spørger mig

-
https://finans.borsen.dk/artikel/1/368914/financial_times_thomas_borgen_afviste_opfordringer_til_at_undersoege_skandale-enhed.html mon ikke den i morgen skal lidt ned igen..?
-
Livermore.. “aktien er vel det værd nogen vil betale for den” er et dødsygt argument for en investor.. det betyder jo at du aldrig skulle købe noget, for den er jo kun den værd nogen giver for den.. come on..folk har forskellige strategier og horizonter og risiko profiler.. så aktier er stort set altid noget andet værd.. for nogle andre. Ellers rykkede kurserne sig jo aldrig. Pandora er mere værd for mig, end hvad andre vil give lige nu.. Amazon er alt for dyr med en PE på 400 for mig,
-
God morgen

-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind