Aktiesnakken — September 2018
-
God morgen derude

-
Laks.
-
Servicemeddelelse: Ny videoanalyse på Bavarian i debatten. http://www.proinvestor.com/debat/76175
-
Husqvarna er under rekonstruktion og jeg tror den kommer i nærheden af de 88 - 90 igen. Skako fik tæv da de nedjusterede, men de har fået den historisk største ordre til udførsel 2019, jeg tror de laver en turnaround. Blue Vision er under afvikling, de skal blot have solgt et projekt i Portugal. Planen er at dette skal ske i år. Får de en fornuftig pris tror jeg den afvikles til det dobbelte af nu!
-
@Nickstar Du har kæmpe likvid beholdning, men hverken laks eller Pandora. Jeg ville klart tage nogle Pandora på bogen nu, den prissætning er jo billig! Mon ikke folk bliver ved med at købe smykker. Shorterne reducerer også nu!! Desuden ville jeg købe laks, men kan ikke lige sige hvilket selskab nu.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind