Aktiesnakken — Maj 2018
-
God morgen

-
God morgen derude

-
God morgen. Hvorfor har jeg Pandora i min PF

-
Nååå - er det så enkelt? Jeg var bange for, min computer havde fået virus

-
haha TyndeEjner. Er det virus, hvis man køber de forkerte aktier ? Den har jeg ikke hørt før

-
Men jeg har det faktisk selv bedre, når jeg nu ved, at det ikke var mig der begik en fejl....
-
Det er da virus, når "køb" og "salg" knappen er byttet om...
-
Det var vist en kende optimistisk "
Pandora står til en hovedrolle på det danske aktiemarked tirsdag efter et regnskab, der skuffede på flere poster. Smykkekoncernen leverede dog på de overordnede linjer en vækst i lokal valuta, der levede op til forventningerne, og regnskabet beskrives af ABG Sundal Collier som relativt uddramatisk.- Qua at aktien faldt i går, så kan reaktionen godt blive afdæmpet. Vi tror, at aktien åbner lidt lavere, men den kan godt ende i plus på baggrund af eksempelvis
-
eller om der overhovedet er nogen der lytter...
-
Mon ikke shorterne har rusket træet nok nu
-
A/B holder fest for mine penge, suk. Tror jeg sender Anders Friis på hele butikken, så skal kursen nok komme op

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind