Aktiesnakken — Maj 2018
-
@Jazzz, hvad er dit target på YY? Jeg bliver lidt nervøs, pt. ca. 113 UDS (inden regnskab) - det går lidt for godt...
-
@Tyndeejner.. yep men det er jo også meningen.. at den skal op. Jeg har temmeligt mange aktier i den så jeg hælder 30% ud når den rammer 125. Target er 175 indenfor 12 mdr.
-
@Jazzz, jeg skal vist læse lidt mere på lektien - ejerskabet i Huya er mig ikke bekendt. Øv hvor er det besværligt at finde rundt i, hvem der ejer hvad og hvorfor. Tak for rigtig god og kompetent info

-
YY lavede et spinoff af Huya sidste måned. IPO, Huya røg 30% op i løbet af kort tid. De nærmer sig nu en værdi på ca 20% af YY (der nu ejer 48%) og udsigten er, at Huya i løbet af 1-2år kan ramme 3-4 mia USD og dermed bør YY ramme kurs 175 nemt! For det bør de kunne uden Huya... sådan kort fortalt.
-
Der var iøvrigt aldrig nogen der reagerede på mit forslag om at kigge på Xbrane Pharma.. en kæmpe upside med rimeligt sikre kort.. den handles meget lidt men kommer på den store børs i Stokhold i år.. institutionelle kan derfor endnu ikke handle den i noget væsentlig omfang. Biosimilares.. low risk. Har to produkter. Et er allerede i salg og licens solgt til Kinas næststørste pharma.. markeds cap er på sølle 300mll svenske..er igang med EU ansøgning på samme produkter. To banker har allerede
-
God morgen.

-
God morgen

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind