Aktiesnakken — Januar 2018
-
Måske en positiv fredagsnyhed

-
Hold da op hvor negativ...har du solgt det hele ud, nohope ?
-
OK...så har du da tjent kassen på Pandora, nohope

-
En dansker langt fremme https://finance.yahoo.com/video/battery-technology-allows-700-mile-160435740.html
-
God morgen.

-
God morgen derude

-
Det giver ikke rigtig mening at kome med trading update dagen før CMD - meningen var (som jeg husker det udlagt på seneste conf call) at få CMD til at handle om planer og kommende aktiviteter, ikke de kommende regnskabstal. Derfor må det blive i dag eller i morgen. Det giver heller ikke mening (udfra en PR vinkel) at komme ud efter børsluk fredag (med mindre man vil have så lidt opmærksomhed som muligt, og lad os ikke håbe det er sagen).
-
Jeg tror trading updaten bliver lidt af en non-event. De kommer ud med en melding om at de har ramt omsætningen inden for det udmeldte range (formentlig i den nedre kvartil), og jeg tror ikke der er noget nævneværdigt nyt omkring de regionale markeders udvikling siden Q3. Altså stadig udfordringer i USA (som alle andre der opererer i retail derovre).
-
Jeg har rejst en del de seneste måneder, og på hel uvideskabelig vis kan jeg fortælle at min oplevelse har været at hver gang jeg er gået forbi en Pandora concept store på hovedstrøg og i lufthavne, så har der været pænt mange mennesker i butikken. Men det er selvfølgelig ikke sikkert de køber noget....
-
-
Ikke det bedste tidspunkt med den opsigelse.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind