Aktiesnakken — December 2017
-
Hejsa. Hvordan ser det ud for jeres afkast for året? Jeg har fulgt lidt med på siden løbende og har været i gang med genmab, fingerprint og andre som ikke har gjort det særlig godt. Jeg ender på et negativt afkast og tænker at der må være flere herinde der er i samme båd?
-
@runek - jeg måler ikke afkast over et kalenderår. Jeg køber mig ind i en case, som jeg tror på, og venter gerne 5 år eller mere på, at frugten bliver moden. I den mellemliggende periode vil der være op og nedture, sådan er det bare. Tror mange her på seitet er af samme holdning, og i ventetiden debatteres nyheder og resultater. Jeg købte mine første GEN, ZEAL og BAVA aktier i 2011, og at de er minus i år, er jeg ligeglad med. Godt Nytår

-
Jeg er stockpicker og skifter løbende positioner, hvis jeg mere der er mere at komme efter andetsteds. Har leveret 12,1 % afkast for året. Amerikansk tech har gjort det forrygende hos mig (Nvidia, Applied Materials, Micron Technology og Amazon). I modsatte grøft har Genmab, Bavarian og Zealand gjort ondt. Senest fik jeg gjort mit entry i Teva på kurs 11,2 og den ligger jeg lang i, da jeg tror Kaare får leveret en flot turnaround i den case.
-
Synes især Mogens Vad er interessant at følge, da han har et godt kendskab til det Amerikanske Marked

-
Berlingskes journalist opfordrer til at bruge tiden på en sund privatøkonomi. https://www.business.dk/privatoekonomi/drop-nytaarsforsaettet-og-brug-tiden-paa-en-sund-privatoekonomi Til slut snakker han sig frem til, at "Alligevel kunne det være sjovt at prøve bitcoin."
-
God morgen, og godt nytår. Tak for en lærerig, kompetent og hyggelig debat, må dette fortsætte i 2018.

-
God morgen.

-
@bikube - du kan åbne den fra "ANALYSER" i den øverste menulinje.
-
Er der nogen der kender detaljerne i den verserende retssag om patent mellem Nuevolution og den tidligere medarbejder? - eller kan linke til oplysninger herom?
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind