Aktiesnakken — August 2017
-
Dejlig solrig god morgen fra Midtsjælland

-
Yep og bilerne falder markant ifølge msm. Det er jo helt vildt at en mellemklassebil(som alle forældre burde have råd til når de skal transportere deres unger sikkert rundt falder hele 12.000 kr. Latterligt spørger du mig og det er jo blæst helt ud af proportioner.........der burde slet ikke være afgift men kun moms, det ville betyde større mere sikre biler på vejene og momsen ville give det samme som afgifterne gør, så staten ville ikke tabe penge
-
Iflg business.dk vil regeringen ændre på aktiebeskatningen i deres oplæg i morgen. Er der nogen, der kan se detaljerne i artiklen?
-
Jeg vil med stor fornøjelse æde mine hårde ord fra i går, hvis aktionærerne får tålelige forhold i Danmark!
-
Jeg har aldrig forstået hvorfor vi brandbeskatter små private aktionærer for at sende pengene til kriminelle i Dubai....
-
God morgen derude

-
JohnW - Der er ingen option på AXL til Seattle Genetics. Men royalties til SGEN ved success.
-
Stadig 27/42% aktieskat. Det er håbløst at være seriøs investor i Danmar

-
Så når støvet har lagt sig, så har vi fået et daytraderkonto på max 500k og en uændret aktiebeskatning (med max 7,5k effekt). Hvor er det aktiekulturen skal komme fra?
-
Hej alle,
Hvad er jeres syn på en investering i en række spiludbydere, som f.eks. EA (Electronic Arts.), som lancerer deres nyeste række af sportspil de kommende måneder, herunder FIFA 18. Tror i de kan opretholde en god langsigtede tendens?
-
God morgen.

-
God morgen

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind