Aktiesnakken — Juli 2017
-
Godmorgen derude

-
God morgen.

-
Pandora: Skal vi være bange for AQRs short? Har regnet lidt. AQR er short med ca. 1.35 mio aktier - alle andre ligger stille. Mønstret er, at AQR antageligt øger short med ca. 100.000 aktier om ugen - uge 26 undtaget. Hvis det passer, er short startet i +700, og bunden omkring 615. Muligt AQR tjener penge, men indtil videre, kan jeg ikke tro det er på Pandora. JDB og REX, min holdning er den samme som jeres. Disclaimer, jeg har selv aktier i Pandora. Kilde for short finanstilsynet.dk
-
God morgen.

-
God morgen

-
God morgen fra Fyens Land (tm)

-
Jeg fravalgte dobbeltbunden i Pandora, da jeg frygtede den lille omsætning ville give plads til shortere for at trykke aktien igen efter noget tid. Et spændende forløb!
-
https://www.bloomberg.com/news/articles/2017-07-17/china-s-stocks-tumble-before-economic-data-small-caps-lead-drop ved I hvilke muligheder man har for passiv og valutasikret investering i det? Og er det noget I ville overveje?
-
Pandora: AB gir den gas i dag, Skandinavien sælger, og Carnegie har løftet anbefaling til "køb". Kan shorterne holde den nede?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind