Aktiesnakken — Maj 2017
-
Virkelig et flot regnskab af Lundbeck. Kaare har virkelig fået styr på den biks.
-
For tech interesserede (om AR):
-
Augmented Reality Marketing - a research teaser !
Augmented reality (AR) is subject to growing attention from marketing scholars. AR is commonly defined as a system that supplements the real world with virtual (computer-generated) objects which appear to coexist in the same space as the real world (Azuma et al.
(www.linkedin.com)
-
Augmented Reality (AR) - towards a definition and an initial understanding
The term “augmented reality (AR)” originates from military aviation but the technology has been described in numerous ways by both practitioners and academics (Bularca&Tamarjan, 2010, p. 238).
(www.linkedin.com)
-
bet-at-home: Den bliver ved og ved. Analytikerne har hold og konsensus omkring €110, men aktien er i mellemtiden allerede i €135. Oppe 65 % alene i år!
-
Jeg hænger på indtil videre, men den begynder at fylde lige lovligt meget i porten. Hvad gør I? Tager profit?
-
Hej...jeg har længe fulgt GIG i Norge...den er lige blevet optaget på det Norske hovedindex per 1 Juni...et solidt firma men spændende opkøb og spået at at komme i NOK 8.00 indenfor 2017 - ligger pt 5.15...check den ud da den er steget enormt meget på kort tid
-
Vanvittigt med bet-at-home. 23 % vækst i Q1 YoY er også godt. Jeg fatter ikke den bliver ved med at stige. Jo, de har vækst i omsætning og indtjening, men aktiekursen løber da noget stærkere end den underliggende forretning? Især når man kigger på hvad andre selskaber handler på af nøgletal i sektoren.
-
Jeg har for nyligt solgt en lille bitte smule af min beholdning til kurs 119 fordi jeg skulle bruge det til at afregne noget skat. Men ellers holder jeg bare. Jeg sælger ikke så længe de finansielle resultater er så gode som de er. Hvis aktien på et tidspunkt skal korrigere nedad 10-15%, så holder jeg stadig. Skal afregne alt for meget skat hvis jeg sælger. De udbetaler jo nogle gode udbytter. Men tror nu ikke vi skal forvente meget mere på kursen i år.
-
Henrik48 - DB nedjusterer til sælg og 1012kr og er samtidigt største netto køber idag, ABG nedjustere til hold men fastholder 1100 kr.Lidt overraskende da alle jo vidste at salget ville falde i Frankrig nu da konkurrenten er tilbage på markedet. Ellers et godt regnskab og venter spændt på nyt om succes is US
-
God morgen.

-
Godmorgen derude

-
-
Det kom for et stykke tid siden?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind