Aktiesnakken — Februar 2017
-
Deltaflyer. Det gør det ikke.

-
Delta: klik på Google annoncerne (dem med lille blå tegning/trekant i øverst højre hjørne)giver penge til proinvestor. Det er dog strengt forbudt (og medfører straf til proinvestor), så du må kun klikke på de annoncører der har din interesse, og ALDRIG på samme annoncør mange gange
-
Tak Bojac. Den slags ved jeg slet ikke noget om.
-
Hej Soneid...Olie/gaschatten handler meget om Questerre Energy, Sølv finder du masser af debat af i vores facebookgruppe, hvor nordmænd strømmer til.
-
Også velkommen til.

-
God morgen.

-
God morgen

-
Voldsom volumen
-
har hapsen en langsigtet position i Lundbeck. Tror de kommer med endnu et godt regnskab, og har stor tiltro til selskabet da Kaare Schulz står ved roret.
-
Funcom løber os pænt afsted idag
fortjent ovenpå den succesrige lancering af spillet i sidste uge. -
Er forleden gået lang i VIX. https://www.bloomberg.com/news/articles/2017-02-06/five-charts-that-say-all-is-not-well-in-markets
-
Jeg anser det som værende sandsynligt at markedet på den korte bane kan få nogle "hug". Derfor har jeg hedged mine lange positioner
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind