Det er alt andet lige 4-5 måneder før mig Det er noget af et ridt den har haft, så umiddelbart ville jeg jo gerne lige sikre mig at den ikke er prissat for højt for nuværende til mit temperament.
Med 70% forrige år og 40% sidste år virker det en anelse højt med 30%, men det er klart at deres datacenter del kan bidrage med ufatteligt meget hvis de får den igang kontra desktop som ser stagnerende ud
Desktop er usikker og svingende. Min vurdering er at den afhænger af yngre entusiaster og deres købekraft - og der er meget lille loyalitet. (jeg mente 30 % vækst i omsætning).
Ja jeg snakker også ren toplinje Iflg. en artikel fra oktober sælger de 100k komponenter til hobbyfolk over hele verden, men ja jeg ser da helt klart potentialet i datacenter og bulk orders
Måske kan jeg vække Helge ved at nævne at NVDA regneenhederne kan pakkes tættere i datacentrene med denne teknologi - og hvem ved måske skal NVDA produkter til autonome biler også køles ... og sådan kan man drømme omsætningen op
nogen der har læst regskab fra velo, ser umiidelbart ok ud, men vil høre om der er enexpert iforummet der vil kommentere ?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.