Aktiesnakken — Februar 2017
-
regnskab fra Funcom i aften. Bliver spændende hvad de melder ud om forventninger til 2017.
-
-
Tak til Standstill for update vedr Bakka.. og næsten daglig info generelt vedr laksesektoren.. virkelig værdsat herfra!
-
sorry forkert tråd
-
God morgen.

-
God morgen

-
Umiddelbart positive nyheder fra Funcom vedr. lancering af Conan til PS4 / Xbox og samtidig et godt salg på 480.000 styk.. Jeg er åbenbart ene om, at være fan af det regnskab - taget dagens aktie handel i betragtning

-
Diga..Vi har en tråd i Facebookgruppen.
-
På opfordring fra mange af jer som har doneret mindre beløb til Proinvestor med ønske om månedlig gentagelse kan dette ske for marts via mobilpay eller bank:http://www.proinvestor.com/donation
-
Velkommen til Anders Birchløv som gruppemedlem nr. 17.000 på Facebook.
Selvfølgelig også velkommen til jer 1034 andre som er kommet til den sidste uge.
-
Velkommen til Kasse, peter12 og Syberg her på sitet.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Det er noget af et ridt den har haft, så umiddelbart ville jeg jo gerne lige sikre mig at den ikke er prissat for højt for nuværende til mit temperament.