Aktiesnakken — Januar 2017
-
God morgen derude

-
-
Repsac - Kræver login mener jeg. Der har været en del artikler på det seneste og idag om Spreadmarket, Daytraderland m.v., personer bag og hvilke interesser der ligger bag. Bl.a. om Hans-Henrik Nielsen, Robin Roy Krigslund-Hansen m.fl. http://finans.dk/protected/finans/penge/ECE9313675/efterlysning-hvem-er-den-hemmelige-partner-bag-spekulantplatformen-spreadmarket/?ctxref=newarts
-
Nogle der har en position i Norwegian Air Shuttle? selskabet er ekstrem konkurrencedygtig og har vækstet flot de seneste år.
-
Tænker Norwegian vil fortsætte med at udkonkurrere SAS år efter år på det nordeuropæiske marked.
-
Hej, Jeg har et lille spørgsmål ang. skat hvis har man har købt en aktie over 3 omgange også gerne vil tage lidt profit hjem, bliver salgskursen så gennemsnittet af købskurs, og finder skat selv frem til den, når man handler gennem eksempelvis jyske bank?
-
-
ja okay. Har ikke en position. Havde bare luret lidt på Norwegian, så var interessant lige at høre andres syn på den.
-
Skagen Fondene er iøvrigt os tungt lastet i den.
-
Norwegian kommer nok til at vinde markedsandele fra SAS, men deres grundlag for omkostningsreduktioner på merarbejderne er også mindre. Efter hvad jeg har hørt fra Per Hansen og Beskos er Ryanair gode på eksekvering, og det er jo altid godt. Torbjørn Jackson har skrevet godt om Southwest Airlines i efteråret -16. Jeg selv ville se til Asien, og det var der også en eller anden i mio-klubben som ville.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind