Aktiesnakken — November 2016
-
Matas får bank af "Normal". Husk at du læste det på Proinvestor.com for et år siden. http://www.proinvestor.com/boards/73380/MATAS-En-fremragende-analyse-
-
Eller hørte det fra mig i Millionærklubben.

-
Brexit 2,0 ! ? ja det tog to dage, nu er vi i + efter 2 timer !
-
Rex. Godt gået

-
Jeg har kvajet mig med Vestas. Blev stoppet ud i morges på TSL.
-
bear på Novo og bull på Vestas, ikke ret smart af mig. Første certifikater jeg nogensinde har købt ! Lærerigt og STL også nyt for mig. Der er noget at tænke over. Men ellers går det meget godt med resten

-
TSL og ikke STL
-
Gik ud af Matas for en uge siden på 125 og det var da i det mindst rigtigt.
-
Tak for at dele Standstill.
-
Tak i lige måde

-
Det er ikke helt konvergens mellem markedet i Europa og hvad åbning i US peger på lige nu. - 2,5 % ned på futures og vi er nede med 1/2-1% i EU. Bekymrende.
-
Anncba. Det ser ud til at du kunne få ret. Jeg er faktisk i gang med at tage lidt fortjeneste hjem
-
og tab !
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind