Aktiesnakken — November 2016
-
Er der nogle, der er skarpe på prisfastsættelse af realkreditobligationer. Skal opponere for en gruppe på mit kursus. De skriver, at hvis flere lånetagere vælger fast rente fremfor variabel, så vil kurserne stige og derved vil renten falde.. Jeg vil mene, det er omvendt. Hvis der er flere låntagere end långivere, så vil kursen vel falde, indtil lånegiverne matcher lånetagerne. En lavere rente vil betyde mere udlån, men en lavere rente vil også skræmme investorer væk. Eller er jeg forkert på den?
-
Tak for præcisering Bulder.
-
Nogle der er med på Nvidia? Virker som et super interessant selskab, som vil kunne vækste markant i fremtiden.
-
God morgen.

-
God morgen

-
God morgen
30.000 aktier handlet de første 20 min -
Har du stadig et frimærke i XXL og Protector forsikring Helge?
-
Vestas er svær at styre idag synes jeg. Udlandet sælger ud. Har lige hørt på Runevad og han siger stort og stabilt marked frem til 2020. Vækstende men med lavere opstart 2017 og det er måske det sidste markedet reagere så kraftigt på i dag. PTC ordning løber i 5 år og er vedtaget af både kongres og senat. Kan Trump ændre på det ? så skal han ændre gældende lovgivning og det vil også koste arbejdspladser, hviket ikke er det han taler for. Er køber idag både med aktier og bull certifikater.
-
satser på Hillary i nat

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind