Aktiesnakken — September 2016
-
G&J officielt sat til salg nu: https://www.nordnet.dk/mux/web/analys/nyheter/visaNyhet.html?itemid=293769007&sourcecode=omxnews
-
For et par uger siden blev Vanguards Global ETF nævnt i mioklubben - er jeg mon den eneste, der synes at et stabilt afkast på 7% og 0,18% i omkostninger lyder tiltalende ? Jeg er P.t. eksponeret med 75% i biotek (50% i Genmab) og trænger snart til en rolig nat

-
Hvis du handler med frie midler, så skal du selvfølgelig være opmærksom på beskatningen. Men ellers er jeg helt enig, da størstedelen af mine pension skal stå i ETF'er, når den blive større. Der er generelt en alt for stor tendens til, at vi privat investorer tror for meget på egne evner kontra en billig ETF, der følger markedet

-
Nordnet-Wintrade. 31 dk i min kurtage og ellers 0,05 % for laks. det sidste fordi jeg har + 40 handler pr måned ellers 0,75 eller 0,1
-
sorry forkert chat
-
@rex..jeg investerer pensionsmidler og ved endnu ikke hvordan beskatningen er..pointen i mioklubben var at man 'aldrig' kan slå markedet og derfor skal investere så bredt og billigt som muligt..har du kigget på det gennemsnitlige afkast hos Vanguard..det ser fint ud for de sidste par år..men enig i at man aldrig kan være 'sikker'..75% i biotek kan give søvnløse nætter

-
man skal heller ikke lytte for meget til mio-klubben. Det er ikke altid de er så kloge. F.eks. ham som meget arrogant sagde man ikke kunne slå markedet, ej heller aktive investeringsforeninger. Man kan godt slå markedet, det er der flere som gør. Se f.eks. Thorleif Jacksons afkast på Nordnet.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind