Aktiesnakken — September 2016
-
God Morgen

-
God
morgen
-
Hvis jeg gerne vil shorte Lauritz.com ? jeg har Nordnet og ser ikke ud til at være muligt hvad med Danske Bank der er jeg kunde
? -
Godmorgen venner,
-
Alle friske?

-
Jeg er i hvert fald frisk på ikke at se store nye fald i dag

-
Det ville sgu være dejligt
-
Flot luk i USA i går jeg er optimistisk
-
Aktier/tendens: Udsigt til fremgang efter mindre rentefrygt
De europæiske aktiemarkeder indikeres tirsdag til at vinde noget af mandagens tabte terræn tilbage efter at de amerikanske aktiemarkeder lukkede med solide stigninger, idet det amerikanske centralbankmedlem Lael Brainard mandag aften fastholdt sin lempelige holdning til pengepolitikken. Det danske C20 Cap-indeks lukkede mandag med et tab på 0,5 pct. i 1015,44, hvor banksektoren var hårdest ramt. Tirsdag vil fokus være rettet mod Bava
-
God opsummering Flea tak

-

-
Jeg er spændt på mine Novo her til morgen, den laver nogle spændende tekniske træk, specielt op til lukningen igår. Så hvis vi får en god start, kunne det blive en god dag!
-
Jeg håber ikke Clinton missæren kommer til at spille for meget ind i markederne
-
- Den kan dog lidt springe begge veje, og fortæller begge veje alt afhængig om hvilken tidshorisont du ser på
-
Og vi er afsted på Novo med en god start

-
Kommer an på hvad du kigger efter. Hvis det er på godkendelser/fundamental (udover det helt basiske) er jeg ikke den rigtige at spørge...
-
Teknisk, ser den godt ud hvis den holder et plus hele dagen igennem - så tror jeg vi skal tilbage op til + 360
-
men det er jo altid personlige meninger

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind