Aktiesnakken — September 2016
-
Det er jeg enig i, men her betyder en kvart pct reelt ikke det store.
-
Tak for meget berigende input omkring Genmap. Er ny investor i dette forum og oplever, det som noget mere seriøst end det, jeg har set på Euroinvestor. Stor tak til dig Helge for din viden og deling af information. Tror jeg havde været ude for længe siden, ud dit input.
-
Helge, rigtigt, men du vil se kapital flyde over i obligationer lang tid før renten når et niveau som reelt påvirker virksomhederne. I øvrigt er det nok helt generelt ikke virksomhederne der har nydt godt af den lave rente. mange virksomheder kæmper med høje renter på kassekreditten.
-
Jeg snakker stadig om den eventuelle kvarte pct som kan komme d. 20. og den store reaktion på en enkelt udtalelse herom. Det andet er jeg enig med dig omkring.
-
Tak.."Her for at lære".

-
Hvad er folks holdning til Novo pt.? Umiddelbart ser det ud til at aktien er på sit laveste niveau i over halvandet år. Kunne man forestille sig at den faldende trend fortsætter?
-
Martin727, det blev også nævnt for et år siden, da jeg første gang hørte om Ifox. Jeg har ikke indtryk af, at der er ret mange på det her forum, der har en holdning til disse små, hypede aktier.
-
Apropros små "hypede" aktier.. Så bemærker jeg, at du har fjernet Imint fra din frimærke/boblerliste. Er det en forglemmelse, eller hvad er årsagen til, at du har fjernet den fra listen? Jeg ser selv teknologien som fremtiden indenfor mobiltelefoner, om det bliver Imint eller en konkurrent er en anden sag. Jeg har dog af flere omgange overvejet at reducere, udelukkende pga. de seneste måneders store stigning, der gør, at den ikke længere er et frimærke i porteføljen.
-
@Martin727; jo jeg har startet med frimærke og nu ligger jeg tungt (for mig) i IFOX. Det ser bedre og bedre ud, især efter MoU aftalen er underskrevet. Og jo jeg X'er fingre:-)
-
God Morgen

-
God
morgen
-
Hvis jeg gerne vil shorte Lauritz.com ? jeg har Nordnet og ser ikke ud til at være muligt hvad med Danske Bank der er jeg kunde
? -
Godmorgen venner,
-
Alle friske?

-
Jeg er i hvert fald frisk på ikke at se store nye fald i dag

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind