Aktiesnakken — September 2016
-
Er der nogen der kan forklare lidt mere om hvilken teknik der bruges for at få kursen til at droppe. Der er virkelig nogle tradere der kan sit kram, men jeg forstår ikke hvordan metoden virker? Alle kursmål er meget meget højere end nuværende og alligevel handles den ned.
-
God morgen.

-
God formiddag. Lige et spørgsmål, der måske kan virke lidt tosset. I sin tid, da Ebola kom frem i medierne igen, udtalte BAVA, at de ville udvikle en vaccine mod virussen. Ebola er i dag ved at være bekæmpet - som jeg har læst det - og BAVA er stadig i gang med deres fase 3 udvikling af vaccinen. Mit spørgsmål lyder derfor følgende: vil der stadig være et marked for vaccinen?
-
- hvis den bliver færdigudviklet?
-
Men dvs. der ikke er en fortjeneste med det samme. Hvordan vil det så påvirke kursen, når det er færdigudviklet?
-
Og tak for svar foresten

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind