Aktiesnakken — August 2016
-
God morgen.

-
Gmorn

-
Hvis jeg havde penge, ville jeg se efter Indiske IT-selskaber. Indien er datalogiens navle, og det må spytte noget mer-afkast af sig. Se evt. Thorleif Jacksons seneste analyse her http://www.nordnetbloggen.dk/infosys/25/08/2016/
-
Nogle der har et frimærke i Columbus it? har læst lidt op på den og synes den ser interessant ud. Selskabet tjener gode penge, og ligner en solid vækst case.
-
ja okay. Tænkte nok at der var andre´som os har/havde kig på den. Jeg regner med at nappe et frimærke i den i en af de kommende dage. Vil nemlig gerne have en IT aktie i PFén og tror der er mere upside i den end NNIT på sigt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind