Aktiesnakken — Juli 2016
-
Darzalex har få BT-status af FDA. Se Genmabchatten.
-
Velkommen til Faurskob, TrineB og Thybo.

-
Vedrørende køb i åbningskaldet: I morges købte jeg Austevoll i åbningskaldet til 72,50, men den åbnede først i 72,75. Hvordan kan jeg handle i samme sekund som kaldet, men til en anden kurs end kalds-kursen? I kaldene handles alle transaktioner jo netop til samme kurs, da man finder det beløb, hvor flest handler kan gå igennem, og så gennemfører dem til den pågældende kurs. Hvorfor handles der så i nogle kald til 2 forskellige kurser?
-
God morgen.

-
Velkommen til mnjams, Winner, Birddog og appel.

-
God morgen.

-
Godkendelse til til Zealand Pharma.

-
-
Analytikere forventer salg på ca. 3.3 mia dkk i 2019 for iGlarLixi, er det et konservativ eller optimistisk estimat? I min model har jeg ladet mig inspirere af salgsudviklingen i Lantus (årlig %vise vækst, dog ikke så eksplosivt som lantus, da der er mere konkurrence på markedet i dag, end da lantus blev lanceret, tænker jeg), salget vil da være omkring 10 mia dkk i 2030 for iGlarLixi. For lixisenatid (globalt) ca 4,5 mia dkk ved 2030. Ved 13% royalty for begge produkter vil det give
-
God morgen.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind