Aktiesnakken — Juli 2016
-
D kan bede om at få tildelt aktier uden tegningsretter frem til august.
-
Tak Helge, Har du nogen ide om hvorvidt det er muligt at få tildelt tegningsretter til den 1. august eller skal man hellere bare købe sig ind i den den noterede norske aktie?
-
-
Jeg ser det tak MrEbbe, Jeg var ikke bekendt med denne type model. Fin analyse iøvrigt tror jeg tager en lille langsigtet kupon

-
Har du nogle specifikke forventninger til det kommende kvartalsregnskab fra Scatec Solar Hya? og har du et personligt kursmål for Scatec for ultimo 2016?
-
God morgen.

-
Flotte stigninger i Asien og sol på en skyfri himmel her i Regstrup.

-
Dejligt at se at især Japan er i topform.

-
God morgen

-
@actdk : velbekomme. Kan ærgre mig over, at jeg ikke har gemt Rkhanens artikler til gentagen læsning. Havde stor fornøjelse af dem
-
jow der er lidt aktivitet, IceCool, men mon ikke at der er sommerferie og derfor få på arbejde osv.
-
går det (y) - er et fint forum
-
icecool...Vi har flere chats her. Der er mest gang i Genmabchatten, hvor der sidder mange medicinske eksperter og fagfolk. Herudover har vi vores facebookgruppe med over 5.000 medlemmer. Her er debatten meget livlig, men selvfølgelig også mindre her i ferien.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind